Sosyal Medya'da Takip Edin.
İlhan Erkan Kişisel Web Sitesiİlhan Erkan Kişisel Web Sitesiİlhan Erkan Kişisel Web Sitesi
+905322555618
[email protected]
İstanbul/Türkiye
İlhan Erkan Kişisel Web Sitesiİlhan Erkan Kişisel Web Sitesiİlhan Erkan Kişisel Web Sitesi

yazılarım

YENİ NORMALDE FRANCHISING

YENİ NORMALDE FRANCHISING Pandemi dönemi, sürekli konuştuğumuz fakat yaşamımıza ve işletmelerimizde nasıl uyumlayacağımızı düşündüğümüz dijitalleşmenin, bizleri bir anda nasıl içine çektiğini ve hızla işletmelerin dijitalleşmeye uyarlandığını gözlemlediğimiz süreç oldu. İşletmeler açısından pandemi dönemi nasıl yönetilecek, nasıl geliştirilecek derken, küresel ekonomide yaşananlar, markalarımızı, yeni dünyanın beklediği, iktisadi ve siyasi analizlerin, modellerin, değişmesi ve güncelleşmesi ile yeni […]
Read More

PANDEMİ VE YENİ NORMALDE FIRSATLAR

PANDEMİ VE YENİ NORMALDE FIRSATLAR Corona salgını 2020 yılı ve devamında sağlık krizinin dışında tüm sektörlere yönelik krizi de beraberinde getirdi. Ülkemizde olduğu gibi tüm dünyada ile etkisi sayısal değerlerine ulaştığımız Amerika’da milyonlarca kişi işini kaybetti. Vaka sayıları tırmandıkça ülkelerin ekonomileri inişe geçti. Alıştığımız yaşam düzenini altüst eden pandemi, yeni normal olarak tanımlanan sosyal mesafe […]
Read More

MARKALARIMIZIN LOKASYON SEÇİMİNDE NELER ÖNEMLİ?

MARKALARIMIZ İÇİN LOKASYON SEÇİMİNDE NELER ÖNEMLİ Franchise seçiminde Markalarımızın büyümesine yönelik en büyük kararlarımızın, nerede olmalıyım, burası benim markam için uygun mu? Markamda yatırımcı olmak isteyen adaylardan beklentilerim neler olmalı, kimlerle birlikte yol almalıyım? Sorularının doğru cevaplanması gerekir. Lokasyon arayışına başlamadan önce, neye sahip olmanız gerektiğine, neye sahip olmak istediğinize, neye kesinlikle tahammül etmeyeceğinize ve […]
Read More

FRANCHISE MARKALAR NASIL SEÇİLMELİ

FRANCHISE MARKALAR NASIL SEÇİLMELİ İçinden geçmiş olduğumuz ve finansal belirsizliğin fazlaca olduğu bu günlerde, maddi birikimi olan yeni iş arayışı içinde iş yapma isteği duyan yatırımcılar, özellikle de ‘krizler her zaman fırsatları beraberinde getirir’ düşüncesinde iseniz, bu makalem sizlere yönelik. Franchise almak önemli bir finansal yatırımdır. Bu yatırımı yapmadan önce çok dikkatli ve hassas olmalı, […]
Read More

BAŞARILI BİR FRANCHISE SİSTEMİ İÇİN

BAŞARILI BİR FRANCHISE SİSTEMİ İÇİN Franchising sisteminde büyüyen ve gelişen çok sayıda başarılı iş gördüm. Ancak aynı zamanda önce başardığını sanan fakat çok başarısız olanları gördüm. Başarılı olanların izlediği yollar çeşitli ve değişken iken, başarısız olanların izledikleri yol ise şaşırtıcı bir şekilde gözle görünür ve birbirine benzeyenlerdi. Başarısızlık, başarı gibi tesadüfen ortaya çıkmaz. Başarısızlığın ortaya […]
Read More

MÜKEMMELLİK GEREKLİ DEĞİL

MÜKEMMELLİK GEREKLİ DEĞİL Birçok marka sahipleri için, franchising sistemi büyüme ve genişleme için en doğru iş modeli olarak değerlendirilir. Büyümede, yeni işletme noktalarının, yatırımcı adaylarının finansal gücü ile açılıyor olması, markanın alım gücünü de artırması ile elde edilen maliyet avantajları bu işte en sihirli kısmı oluşturmaktadır. Franchising sistemi ile büyümeyi düşünüyorsanız, markanız için kendinize soracağınız […]
Read More

FRANCHISE VERMEYE HAZIR MIYIM?

FRANCHISE VERMEYE HAZIR MIYIM? Düşük maliyetle büyüme imkânı sağlayan franchise sistemi günümüzün en güvenilir işletme sistemlerinden biri haline geliyor. Peki sizin markanız franchise sistemine geçmeye hazır mı? Bu süreçle ilgili aklınıza gelebilecek soru işaretlerini TAB Gıda Franchise Müdürü İlhan ERKAN açıkladı. Dünyada markalar, marka değerlerini daha da artırmak ve tüketici üzerindeki algılarını geliştirmek için sürekli […]
Read More

FRANCHISING VE DOĞRU BÜYÜME STRATEJİSİ

FRANCHISING VE DOĞRU BÜYÜME STRATEJİSİ Günümüzde ‘franchising’ sağlam bir iş sahibi olmanın en geçerli formülü olarak karşımıza çıkıyor ve giderek yaygınlaşan bir iş modeli olarak kabul görüyor. Büyüme kararı alan sistemini geliştirmek isteyen sistemini franchise emek isteyen yatırımcılar adına bir şeyler yazabilmek istedim. Başka markalara benzer tasarımlar, onlar gibi şık ve çekici mekanlar yapmanın doğru […]
Read More

FRANCHISE İLİŞKİLERİNİN ANAHTARI GÜVENDİR

FRANCHISE İLŞKİLERİNİN ANAHTARI GÜVENDİR İnsanın en temel ihtiyacı anlama ve anlaşılma ihtiyacıdır. – Ralph Nichols Başarılı franchise ilişkilerinin en temel anahtarı güvendir ve yaratılan güven ortamı da açık bir iletişim ile başlamalıdır. Markalarını franchising sistemi içerisinde yeni konumlanacak olanlar ile franchise sistemini bir kez daha gözden geçirmek isteyen, düşünen franchise verenler için göz ardı edilmemesi […]
Read More

MASTER FRANCHISE ALMAK İÇİN

MASTER FRANCHISE ALMAK İÇİN Master franchise, uluslararası veya hedeflenen bölgelerde bilinirliliğe ve ağlara sahip bir markanın, o ülke veya yeni pazarlar için isim hakkının verilmesi ve faaliyetlerini yeni pazarlarda gerçekleştirebilmesi için yine o marka için araştırılmış ve seçilmiş kendini ilgili pazarlar için kanıtlamış iş ortakları ile kurulan iş ilişkisi olarak tanımlanabilir. Çoğunlukla yiyecek, içecek olmakla […]
Read More